Chrzescijanin24.pl

piątek, 10 luty 2012
Rozmiar czcionki:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Błąd
  • XML Parsing Error at 1:385. Error 9: Invalid character
Home Ze świata News Wstała z wózka inwalidzkiego i chodzi coraz lepiej! (ZOBACZ WIDEO)


Wstała z wózka inwalidzkiego i chodzi coraz lepiej! (ZOBACZ WIDEO)

Delia Knox   fot. youtube.comJak informowaliśmy, Delia Knox - liderka uwielbienia, znana z chwalenia Boga na wózku inwalidzkim, została uzdrowiona podczas przebudzeniowego spotkania w stanie Alabama w USA. Cud wywołał wielkie poruszenie zarówno wśród osób obecnych na sali jak i tych, którzy mieli okazję go obejrzeć dzięki filmikowi zamieszczonemu na portalu YouTube. Jak się okazuje, Knox chodzi jeszcze lepiej niż można było zaobserwować na filmiku. Poniżej zamieszczamy kolejny, na którym widać, jak kobieta porusza się już niemal bez pomocy osób asystujących!

Komentarze
Dodaj nowy
+/-
Napisz komentarz
Nick:
E-mail:
 
Strona www:
Tytuł:
 
Wysyłając komentarz potwierdzasz, że znasz i akceptujesz regulamin systemu komentarzy na Chrzescijanin24.pl.
Marcin Drogosz  - Uzdrowienie jest realne     |62.69.195.xxx |2010-09-08 00:30:37
Zgadam sie z Viocaruisem

W uzdrowienie trzeba uwierzyć i trzeba walczyć o
nie, wyswobadzać Boże działanie - choć się dokonało na krzyżu - walczyć
z niewiarą , walczyć z ciemnością która za wszelką cenę nie chce
pozwolić na objawienie Bożej Chwały. Trzeba być wytrwałym i się nie
poddawać, choć oczy często widzą coś innego niż się oczekuje.

ALE WIEMY
JEDNO ŻE KAŻDA CHOROBA I NIEMOC ZOSTAŁA ZŁAMANA NA KRZYŻU

Mu z żoną od
dwóch lat walczymy o córeczkę Biankę - o odbudowę jej mózgu który
zniszczyła choroba w 95 % . Choroba która zaczęła sie w 3 dni po urodzeniu
wspaniałych zdrowych bliźniaków Daniela i Bianki.



I choć lekarze mówili
ze nie przeżyje - no bo jak żyć bez mózgu
A jak przeżyła to mówili że
będzie powyginaną rośliną.
to mu wiedzieliśmy ze JEZUS ZŁAMAŁ KAŻDĄ
CHOROBĘ i chwyciliśmy się tego
I choć proces uzdrowienia cały czas trwa
to możemy już oglądać moc działania Jezusa Chrystusa



Ta sytuacja ponadto
daje nam możliwość poznawania Bożej mocy i Jego chwały, zmienia nas, czyni
innymi.
Przygotowuje do tego co ma dla nas Bog zaplanowane, kształtuje.
To jest
nasza strona dla chcących zobaczyć więcej.
www.Daniel-Bianka.pl
:)
Chiefer   |83.15.91.xxx |2010-09-07 16:36:31
Fajne kazanie ostatnio w sieci znalazłem Leszka Mochy "Immanuel silniejszy
niż Ikabod". Zależy kogo bardziej będziemy się trzymać "Bóg z
nami" czy "Brak chwały (w kościele)." Tego będziemy oglądać.
Wszyscy musimy się nawrócić do Immanuela - wczoraj, dzisiaj, na wieki tego
samego!
lamb   |83.7.92.xxx |2010-09-07 11:06:18
dlaczego uzdrowienie jest tylko dla nielicznych...?
milo   |91.146.208.xxx |2010-09-07 12:05:19
Delia Knox też mogła tak myśleć przez te 22 lata.
viocarus  - uzdrowienie   |87.206.225.xxx |2010-09-07 12:57:06
Drogi bracie. Dałeś ciekawe pytanie. Postaram się w miare swojej wiedzy i
doświadczenia, odpowiedzieć. Uzdrowienie jest dla wszystkich, ale trzeba się
też samemu wyzwolić od przyczyn choroby i przedewszystkim od niewiary. W
Polsce jest to trudne, bo ludzie bez oporu przyjmują uzdrowienie od sług
szatana jak np Harisa lub Kaszpirowskiego, ale nie od Pana Jezusa, którego
przedstawiaja martwego na krzyżu. Do uzdrowienia, trzeba być oczyszczony z
grzechu i to co najczęściej się spotyka, to nienawisci i uprzedzeń. No i
jeszcze ze w Polsce, jakby modlił się ksiądz Katolicki w ornatach to prędzej
by uwierzyli, ale jak cywil pod krawatem albo bez, to "jest zwykły
chłop". Natstępnie, trzeba odróżnić dar uzdrawiania, od daru czynienia
cudów. Nagłem powstanie z wózka inawalidzkiego, jest cudem, ale uzdrawianie
moze następować dłuższy czas. Widziałęm osobę chorą na raka. Była
wierzącą i w czasie modlitwy odczuła moc przechodzącą przez nią, ale
symptomy choroby jakby się powiekszyły i to przez pewien czas to trwało,
gdyż na skutek modlitwy, to jej organizm zaczoł jakby produkować pierwiastki,
które zabijały komórki rakowe i to powodowałe pewne złe samopoczucie, ale
po dwóch tygodniach, lekarze byli zdziwieni, bo śladu po raku nie było.
Często jednak takie symptomy powoduja że traci się wirę i skutkiem tego
procesuzdrowienia się zatrzymuje. Widziałęm wiele cudów i uzdrowień i sam
byłę tez kilka razy uzdrowiony, a także usługiwałem w uzdrowieniu innych w
USA i w Polsce.. Rev. Mike
lamb   |83.7.61.xxx |2010-09-07 23:50:54
@viocarus- rozsąnie piszesz. To prawda, ze w Polsce niewiele słyszy sie i
widzi spektakularnych uzdrowień w zborach- komu brak wiary- temu, który
posługuje czy choremu- ciężko powiedzieć. Co do opinii, że uzdrowienie
następuje stopniowo a utrata wiary blokuje proces uzdrowienia to zastanawia
mnie jedno. Do Jezusa przychodzili ludzie, którzy często nie mieli wiary ani w
Boga ani w uzdrowieńczą moc Pana ("zaradź memu niedowiarstwu"
-powiedział ojciec chorego chłopca). Żebrak, ktorego uzdrowił ap. Paweł nie
oczekiwał ani nie prosił o uzdrowienie. Nie ma w biblii przykładów, żeby
ktoś zdrowiał tygodniami, lub "nadane"uzdrowienie sie cofało. Jezus
dotykał i uzdrawiał. Wszakże Jezus wczoraj i dziś jest taki sam
...
@viocarus-Czy można sie z Tobą jakoś skontaktować?
viocarus  - kontakt   |87.206.225.xxx |2010-09-08 16:14:36
Halo Lamb i inni wierzący. Jeżeli chcecie ze mną kontakt, to proszę podaje
mój namiar. jezewsmie@poczta.onet.pl
skype: jezewsmie2
Przy rozmowie
skype, nie pacz na ikonke że nie podłączony. Próbuj, bo ja często zmieniam
kolor ikonki, aby mi nie przeszkadzać, bo bym nie miał czasu na posiłek. Mike
MojaSienia  - Zgodne z Biblią   |80.54.40.xxx |2010-09-08 16:31:40
Jest wiele przykładów. Uzdrowienie stopniowe, np. Łuk. 17.11-19, Marek
8.22-26, Jan 9.1-7 Uczniowie nie mogli uzdrowić, np. Mat.17.14-21. Jezus nie
mógł dokonać żadnego cudu: Marek 6.1-5, Mat. 13.53-58, Łuk.4.16-30. Może
się zdarzyć po uzdrowieniu coś gorszego, czyli choroba, np. może się
pogorszyć; 13) A uzdrowiony nie wiedział, kto to był, bo Jezus
niepostrzeżenie oddalił się od tłumu, który był na tym miejscu. (14)
Później spotkał go Jezus w świątyni i rzekł do niego: Oto wyzdrowiałeś;
już nigdy nie grzesz, aby ci się coś gorszego nie stało. Jan 5.13-14. Musimy
uważnie czytać Biblię. Mogę Ci wysłać strony z filmami i kazaniami, które
wzmocnią Twoją wiarę. Od kiedy gorliwie, w każdej wolnej chwili czytam,
słucham, modlę się moja wiara bardzo wzrosła i zwyciężyłam wiele chorób
i nawet Bóg pozwolił mi i mężowi dokonać/doświadczyć cudów. Chociaż
jest to początek drogi, to wierzę, że idę w dobrym kierunku.
basia.pa@poczta.fm
ziom   |83.9.24.xxx |2010-09-07 14:19:59
Bo tylko nie liczni proszą z wiarą i wytrwałością.
me   |188.33.58.xxx |2010-09-07 15:54:31
Lamp, Bóg chce uzdrowić wszystkich. Od ciebie zależy czy to przyjmiesz.
Często choroby są spowodowane duchami nieczystymi. Szukaj na początku
Królestwa Bożego-czyli relacji z Bogiem i jego woli-, a wszystko inne będzie
Ci dodane-też uzdrowienie.
lamb   |83.7.101.xxx |2010-09-09 12:29:00
@me- nic nie zalezy ode mnie :) wszystko od Boga.
viocarus  - sprostowanie   |87.206.225.xxx |2010-09-09 15:37:39
Lamp, pozwól że trochę cię skoryguje. Piszesz, ze wszystko zależy od Boga.
Oczywiście, ze to ranami Jezusa jesteśmy uzdrawiani. Ale wiele lat, które
spędziłem w służbie bożej w USA, to moje spostrzeżenia w czasie różnych
ewangelizacji, też dały mi wgląd wpewne prawa duchowe.Ludzie często
tysiącami przychodzą na krucjaty wielkich ewangelistów. Nie będę wymieniać
nazwisk i tego co ci ewangelisci mówili, bo to w tej chwili jest nie ważne.
Ale wiele osób przyszło dla samego ewangelisty, oczekując uzdrowienia i
dlatego większośc, jeśli nie wszyscy z takim nastawieniem zostali
rozczarowani. W czaise tych kampanii była odczuwalna MOC BOŻA. I to
powodowało uzdrowienie, kto poddał się pod działąnie tej BOŻEJ MOCY. To
jest trudne do wytłumaczenia. Ale ludzie często w rozumowy sposób staraja
sobie wytłumaczyć. Przed wieloma latami jeszcze w USA, mój kotek bardzo
zachorował. Leżał i patrzał ślipkami na mnie oczekując pomocy. Właściwie
to moja żona, podpowiedziałą mi, aby za niego się pomodlić, a Duch Święty
też podpowiedział ze juz w Raju przed wygnaniem Bóg przyprowadził zwierzęta
do Adama, aby nadał imiona. I ten kotek jest mój, a wszystko co moje też ma
należeć do Boga. Wziąłem kotka na ręce i w Imieniu Pana Jezusa, nakazałem
duchowi choroby odejść z mojego kotka. Na dźwięk Imienia JEZUS, kotkiem
szrpneło i zaraz zeskoczył mi z rąk udajac się do miski z jedzeniem i
później juz jadł więcej niż ja. Ale kotka było łatwo uzdrowić, bo nie
studiował teologii. Więc Lamp, poddaj się pod działąnie Ducha Świętego. W
obecności Bożej jest wszystko możliwe. Jak mnie coś "łapie", czy to
przeziębienie, czy coś innego, to po prostu oddzielam się i nawet udaje ze
śpie, aby żona nie znalazła temattu do rozmowy, a ja wchodzę w Bożą
obecność. I to k...
Pawel     |79.223.104.xxx |2010-09-12 15:39:13
@viocarus: mam pare pytan do Ciebie i prosze o odpowiedz: Napisales:
"Ale kotka było łatwo uzdrowić, bo nie studiował teologii." - czy
móglbys to rozwinac? Co to znaczy? Czy zwierze wg. Ciebie moze miec wiare lub
jej nie miec? Napisales równiez: "Jak mnie coś "łapie", czy
to przeziębienie, czy coś innego, to po prostu oddzielam się i nawet udaje ze
śpie, aby żona nie znalazła temattu do rozmowy, a ja wchodzę w Bożą
obecność." - nasuwaja mi sie w zwiazku z tym pytania: Czy chodzisz jeszcze
do lekarza? Czy uwazasz pójscie do lekarza za brak wiary? Pisales tez cos
wczesniej o "duchu choroby". Czy uwazasz, ze kiedy czlowiek jest chory,
zawsze znaczy to, ze ma jakiegos "ducha" choroby, ducha innego niz Duch
Swiety? Czy wg. Ciebie znaczy to, ze Duch Swiety w czasie choroby opuszcza
czlowieka wierzacego, a zastepuje go "duch choroby"? Czy tez Duch Swiety
i "duch choroby" przebywaja wtedy razem w czlowieku wierzacym?
Christophoros  - sprostowanie sprostowania   |83.4.126.xxx |2010-09-13 19:38:03
Voicarius, pozwól że teraz ja Cię trochę skoryguję. Nigdzie nie jest
napisane, że ranami Jezusa jesteśmy uzdrawiani, bo zarówno Izajasz jak
apostoł Piotr cytując Izajasza piszą o zbawieniu dusz, a nie o uzdrowieniu
ciał. Więc nie ma tutaj żadnego automatu, a lamb ma rację, że wszystko
zależy od Boga, ponieważ na ziemi ma się dziać Jego wola, tak jak w niebie.
Nie wiem, w co Ty wchodzisz jak Cię coś "łapie", ale jeśli wyznajesz
wiarę w wiarę zamiast ufać Bogu i poddać się Jego woli, to robisz
dokładnie to samo, co pogańscy okultyści, którzy też bywają uzdrawiani
"wchodząc w obecność".

Gdyby nie Biblia, nie wiedziałbyś, kim
jest Jezus i co dla Ciebie zrobił. Ta sama Biblia weryfikuje nasze poglądy i
dlatego trzeba ją czytać. Tam jest napisane, że żyjemy w ciałach skażonych
i dopiero czekamy na ich odkupienie w momencie zmartwychwstania [Rzym. 8:20-23].
Apostoł Paweł nie został uzdrowiony, choć prosił o to trzykrotnie.
Tymoteuszowi sam Paweł nie radził, żeby "wyswobadzał Boże
działanie", bo Bóg Wszechmogący nie jest diżnem w butelce, którą
trzeba się nauczyć odpowiednio "pocierać". Po prostu kazał mu pić
wino na chory żołądek [I Tym. 5:23]. Chorego Trofima apostołowie zostawili w
Efezie zamiast "walczyć z niewiarą". Czyli apostołowie w ogóle nie
znali tych dziwnych teorii, jakie się tutaj promuje.

Bóg wszystko może,
ale niczego nie musi. Możemy Go prosić, ale nie możemy Go traktować jak
poganie traktują swoich bożków płodności i zdrowia. Uzdrowienie ciała nie
jest sensem naszego istnienia na tej ziemi - jest nim zupełnie coś innego.
Owszem, należy ufać Bogu i prosić Go o uzdrowienie, ale nie ma podstaw, żeby
twierdzić, że On wszystkich zawsze będzie chciał uzdrowić. Taka obietnica
dotyczy nowej ziemi i n...
viocarus   |87.206.225.xxx |2010-09-17 12:39:49
Drogi Christoper z "ulicy prostej". To co piszesz, to widzę w tym ze
filtrujesz Boże Słowo przez legalizm i dogmatykę, odrzucającą Boże
działanie, jakby , co niektórzy twierdzą, ze czasy códów i działąnia, tz.
uzdrowienia i uwalniania, skończyły się w wieku apostolskim. Zobacz
dokładnie bez filtrów dogmatycznych ze wyraźnie Izajasz w 53 rozdz. stwierdza
w wierszu 4 i 5. A zobacz jeszcze co sam Jezus mówi o sobie w 17 rozdz. ew Jana
i w. 2. Jeżeli Jezus kazał w Ew, Marka 16: 15-18, to czy to dotyczyło tylko
apostołów? Jeżeli tak to dla czego dzisiaj jeszcze się chrzci?. Przecież w
Ew. Mat.28: 20 Pan Jezus mówi "...A oto JA JESTEM z wami po wszystkie dni
aż do skończenia świata." Przeciez świat na apostołach się nie
skończył. Celowo podałem słowa JA JESTEM wielkimi literami, podkreślając
ich znaczenie, ze Pan Jezus jest jako Bóg tera znami i niezależnie jak się
czujemy to ON JEST i wto ja osobiscie wierzę i nie wykorzystuje tak jak
twierdzisz jakiś technik szamańskich, tylko wierzę w te słowa co podaje sam
Jezus i właśnie tylko Jemu ufam. Szkoda ze ty wierzysz w jakieś interpretacje
teologiczne, zamiast tylko w Jego Słowo, czyli samemu jezusowi. Bóg powierzył
nam swoje Słowo, abyśmy z niego korzystali. Czy nie czytałes słów Jezusa z
Ew. Jana 14: 16-31. Zwróc jednak uwagę w całym kontekscie na słowa w
wierszach 21 i 23. I proszę cię nie porównuj kogo kolwiek do demonicznych
okultystów i szamanów, jeżeli nie sprawdzisz dokładnie na podstawie Bożego
Słowa jego działąnia. W tych wszystkich postach, nie byłem w stanie podać
wszystkich myśli i moich doświadczeń wypływajacych z Bożego Słowa, a więc
to jest tylko szczatkowe. Nie jest jednak dobrze kogoś osadzac i szufladkowac,
na podstawie tez swoich i to chyba szczątkowych pogladów, przez nieraz
modern...
Christophoros  - Do viocarusa   |83.4.171.xxx |2010-09-17 18:10:30
Sorry, ale zarzucasz mi coś, czego nie napisałem, zamiast odnosić się do
tego, co napisałem. Iz. 53:4 mówi o tym, co się działo PRZED ukrzyżowaniem
Jezusa: "Lecz on nasze choroby nosił, nasze cierpienia wziął na
siebie" - potwierdza to Mateusz w Ewangelii: "A gdy nastał wieczór,
przywiedli do niego wielu opętanych, a On wypędzał duchy słowem i uzdrawiał
wszystkich, którzy się źle mieli, aby się spełniło, co przepowiedziano
przez Izajasza proroka, mówiącego: On niemoce nasze wziął na siebie i
choroby nasze poniósł" - czyli to proroctwo wypełniło się podczas
ziemskiej służby Mesjasza wśród Izraela. Natomiast słowa Izajasza "A my
mniemaliśmy, że jest zraniony, przez Boga zbity i umęczony. Lecz on zraniony
jest za występki nasze, starty za winy nasze. Ukarany został dla naszego
zbawienia, a jego ranami jesteśmy uleczeni" odnosi się do zbawienia dusz i
uleczenia z nieprawości. To samo słowo "rafa" zostało użyte przez
Jeremiasza w następującym fragmencie: " Zawróćcie, synowie odstępni,
uleczę wasze odstępstwa! Oto jesteśmy, przychodzimy do ciebie, bo Ty jesteś
Panem, naszym Bogiem" [Jer. 3:22]

Piotr cytując Izajasza również mówi
o zbawieniu dusz: "On grzechy nasze sam na ciele swoim poniósł na drzewo,
abyśmy, obumarłszy grzechom, dla sprawiedliwości żyli; jego sińce uleczyły
was. Byliście bowiem zbłąkani jak owce, lecz teraz nawróciliście się do
pasterza i stróża dusz waszych" - mowa o uleczeniu z nieprawości, a nie o
uleczeniu z chorób ciała.

Jezus jest z nami, ale nie oznacza to
automatycznie, że uzdrowienie naszych ciał jest czymś, co zawsze i wszędzie
"należy się" wierzącym. Ty również interpretujesz teologicznie to,
co czytasz w Biblii - tyle, że Twoje interpretacje są niezgodne z całością

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Reklama
Reklama